feb
21

Én az a típus vagyok aki, a fotelben kényelmesen elhelyezkedve egy bögre citromos twinings-sal a kezében végignéz bármilyen téli sportot, csak ne kelljen kimenni oda a hidegbe...:D És amúgy is, mint minden sportnál itt is igaz, hogy a TV-ből lehet a legjobban követni. Ez az Alpesi síre különösen igaz. Sajnos most Vancouverben elég sokan estek, de azt azért tegyük hozzá, hogy tényleg elég nehézre sikerült a pálya. Ezt onnan tudom, hogy azért az Eurosporton szoktam én nézni az alpesi sí közvetítéseket (és persze a szakértők is ezt mondták..:)). Lindsey Vonn-nak drukoltam :( de sajnos csak harmadik lett a tegnapi Super G-ben amin bosszankodtam is egy kicsit, mert jól nagyon jól indult, aztán valahogy a tempó nem maradt meg a végéig...pedig...áá mind1, végülis lesiklásban meg van az arany :) és az a lényeg! (mondjuk természetes is, hogy mindig nyer...hiszen még a nevében is benne van...Von :D)

A másik nagy kedvenc a műkorcsolya. Volt is nagy balhé, hogy miért nem a Pljuscsenkó nyert...Nehéz dönteni, nekem személy szerint Lysacek programja jobban tetszett, de én ehhez annyira nem értek :), inkább csak szeretem nézni, és próbálom megtanulni, hogy melyik is a Lutz, Toe Loop, Axel...stb :) bár attól függetlenül, hogy ezekkel nem vagyok teljesen tisztában, élvezem, és kiváncsian várom a nőket, remélem meg lesz az érmünk!;). (kár, hogy az is hajnali kettőkor lesz majd...) Megpróbálok az ismétlésekig hirzárlatot elrendelni magam körül :) de ez nem mindig sikerül...Nah mindegy ennyit a téli sportokról.

A hétvégén nem csak tévéztem...de erről a másik blogomban (http://chatmodell.blog.hu) részletesen is beszámoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr21779245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása