feb
15

Ütős Zombie + új blog

| Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 6:42 pm

Sikeresen visszaérkeztem Pestre, de a tegnapi kiruccanás után alig bírtam reggel olyan korán felkelni...Fúú a tegnap este egy kicsit görbére sikerült, de nem kell semmi rosszra gondolni, csak jól éreztük magunkat, már rég röhgötem ennyit. Bár Ancsa azért az est végére kritikus állapotba került, már ami az alkohol szintjét illeti, így a Vasárnap esti díszkíséretet ő nyerte :D (nehogy baj legyen...). Mondjuk nem is csoda 3 Zombie koktél után :)

Jah, a film majdnem elfelejtettem :D...hát nem csoda, az egyszer nézős kategóriába esik nálam, még a sztárdömping sem sokat segített rajta. Összességébén a csajos Valentin nap nálam 9 pontot ért.

...más téma

 

Nemrég említettem, hogy találtam egy számomra szimpatikus munkalehetőséget. Végül is sokat gondolkoztam rajta és körbe jártam témát és úgy döntöttem, hogy belevágok. Hogy miről is van szó? :) Sokak számára ez nem lesz egy átlagos munka, így úgy gondoltam, hogy akit esetleg ez a téma nem érdekel, vagy...szóval ezt nem itt fogom veletek megosztani, hanem indítottam egy másik blogot, így akit érdekel, hogy miről is van szó, várom ott. (http://chatmodell.blog.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr911761015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása