feb
16

Igen elrajtolt a második félév, pedig még épp hogy csak kipihentem a vizsgaidőszak okozta stresszt és máris elkezdödött... nah nem mintha panaszkodhatnék, mert tudjuk a diákoknak aranyéletük van, legalábbis mindig azt mondják, hogy "Addig jó míg tanulsz".
Elhatároztam, hogy "jókislány" módjára az első héten minden órára bemegyek, hogy felmérjem a felhozatalt és dönthessek mi/ki az, ami/aki valóban megérdemli, hogy bejárjak rá és meghallgassam:). Ebből kifolyólag szinte egész héten a suliban fogok ülni:(, de legalább tiszta lesz a lekiismeretem, hogy én minden órán bent voltam, legalább egyszer:D
 

Mivel Anett tud minderől, mint egy igazi "best friend" megint csak segít nekem kicsit a blogos dolgokban, már rengeteget tanultam tőle, úgyhogy már néhány dologgal én is jól elboldugulok (tejóisten nemsokára már nem mondhatom, hogy nem vagyok számtech himalája:),de azért ez még messze van:).
Mostanában sokat olvasgatom mások blogjait és már van pár kedvencem lassan majd közzéteszem őket. Ti se tartsátok magatokban a véleményeteket!:)

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr291764189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása