feb
5

Izom- és moziláz

| Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 2:12 pm

IZOMLÁZ! Igen így csupa nagybetűkkel írva, a tegnapi kis aerobic óra következményeként ma arra ébredtem, hogy alig birok kikelni az ágyból. Este lógó nyelvvel ugyan, de hősiesen végigszteppeltem az órát és lám meg is lett az eredménye, de ugye kutyaharapást szőrével alapon muszáj lesz ma is valamit csinálnom, hogy betonná vált izmaimat kicsit ellazítsam.

Pedig nem vagyok én az a puhány lány típus, középsuliban is kipróbáltam minden fizikai állóképességet próbára tevő sportot, néhányat rendszeresen is űztem, csak amióta felköltöztem Pestre és elkezdtem a sulit kicsit ellustultam és elhanyagoltam az életem ezen endorfintermelő részét, (azért más módón pótolom :)).

Izomláz helyett lassan már péntek esti lázban égek ugyanis ma esti kiruccanásom az egyik IMAX moziba vezet. Sosem voltam még 3D moziba, már nagyon  kíváncsian várom azt a bizonyos hatást, amiről mesélnek. Az, hogy mit nézek meg azt hiszem egyértelművé válik ha azt mondom, hogy az Avatar-függő barátnőmmel megyek, aki már 4x látta a filmet, de még mindig nem képes betelni vele és folyamatosan a kék lényekről mesél. Már rengeteg dolgot hallottam, olvastam a filmről, hogy a legújabb technika, legnagyobb bevétel, szóval csak szuperlatívuszokban beszélnek róla, azt hiszem, ez valóban mérföldkőnek számít a mozi világában. Holnap majd megosztom veletek, hogy engem is elvarázsolt-e Pandora és a Nav’ik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr221731696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása