feb
19

IKEA - avagy a Svéd Hotdog!

Címkék: ikea sulinote | Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 1:35 am

Ma Tegnap késő délután a csoporttársaimnak sikerült megint elcsábítaniuk az IKEA-ba...csakhogy mi enni mentünk(!) Ők már kezdenek törzsvendéggé válni (főleg, amikor a húsgombocokat 100Ft-ért adták...sokkal többet nem is érnek), de én még ellenállok. Most a hotdog a soros, mert a húsgombócos akciónak vége. (húú..."krumplipürével"...brrr)

Azt aláírom, hogy olcsó, mert 100 forintért a húsgombóc és most a Hotdog egy százasért (vagy "menüben" 300) tényleg nem vág a földhöz, de azért a minőség...hogy is mondjam, hagy némi kívánnivalót maga után. Természetesen az IKEA éttermében lehet még ráksalátát és egyéb finomságot is venni, de azok minőségéről nem tudok nyilatkozni (vélhetően jobbak mint az akciós termékek :) )

 

Azt ugye tudjuk, hogy az IKEA-ba vásárolni járnak az emberek és max utánna beülnek kajálni, nah ez a csoporttársaimnál fordítva müködik, ami azt jelenti, hogy elmennek, hogy olcsón kajáljanak és amire eljutnak a bejárattól a kaja részlegig, mindig gazdagabbak lesznek pár hülyeséggel (gyergyák, vázák stb...), mondhatom ez ám a nagy biznisz :) (Marketing szempontból egyébként tökéletes, így kell ezt csinálni ;)).

Egyébként a meghívás pont kapóra jött, hiszen úgy is szét akartam nézni az IKEA-ban, hogy mivel is dobhatnám fel szobám hangulatát egy kicsit...(hogy miért? :) erröl a másik blogomban) Egyelőre csak egy két apróságot vettem, semmi komoly, de jövőhéten visszatérek :D (a HotDogot szerintem kihagyom :) )

 

Sulinote: A ma tegnap délelőtti előadás szerintem érdekes volt, de ahogy láttam ezzel csak én voltam így, mert ahogy körülnéztem a többség lehajtott fejjel ült (valahogy úgy, mint amikor anno általánosban csendespihenőt hirdettek), ha nem feküdt :D. 

Most látom csak, hogy a "MA" időhatározók már nem aktuálisak :)...érdekes lesz a felkelés.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr891772192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása