feb
10


Ma folytattam az álláhirdetések böngészését, de még nincs semmi, ami nagyon megfogott volna... Köszönöm a múltkori kommentet, körbenéztem ott is!
A nagy állásportálokon nincs kifejezetten diákmunka, így inkább az apróhirdetések
diákmunka rovataiból szemezgettem, mondhatom néha a hasamat fogtam a röhögéstől, máskor meg bosszankodtam, hogy mennyire is hülyének nézik az embereket
(sajna erre valóban sokan rá is szolgálnak).
Megosztanék veletek néhány igazi gyöngyszemet:
 

Nyelvvizsgázz helyettem!!!
Keresek olyan férfit aki helyettem elmenne nyelvvizsgázni.
Elég lenne egy C-alap angol is. A távolság nem akadály. Hívj (...) vagy írj (...) bátran megbeszéljük.

Hmmm ha mindenki így gondolkodna akkor senki nem beszélne egy nyelvet sem... meg persze nem utolsósorban ugye illegális is.

 

Diáklányt támogatnék!
Csinos, kedves, magyar (16-22 éves), fiatal lányt támogatnák. Alkalmankénti előre megbeszélt fix támogatás.
Én 20-as, jól szituált, felsőfokú végzettségű, magyar, budapesti értelmiségi fiatal vagyok, kevés szabadidővel.
Kizárólag fotós leveleket várok. A maximális diszkréció garantált. Fotót természetesen én is küldök.

Igen ez is egy fajta munkalehetőség, amit már ősidők óta űznek, de talán mégsem a diákmunkáknál kellene hirdetni...


Kérem hogy jelentkezzenek nagyon sok a munka.Boritékolás és papirmunkák.Havi 65000ft-tol 200000ft-ig terjedhet a fizetés.Válaszboritékért és
2000ft-ért tájékoztatom és egy héten belül dolgozhatnak.Kérem jelentkezésüket küldjék ...
 

Erről már múltkor is írtam,persze 2000Ft-ért csak tájékozatat,
utánna jön majd a kezdőcsomag 6000Ft-ért és így tovább kinél meddig tudnak elmenni!


Szeretne pénzt keresni? Van napi 1-2 óra szabadideje?Jól jövedelmező otthoni munkát ajánlok,heti több ezer forint kereseti lehetőség!
Számítógépes internetes munka,kevés időráfordítással.
Csak egy számítógépre és internethozzáférésre van szükség a munkához.Bővebb információ kérése...

Még sorolhatnám, se szeri se száma ezeknek a hirdetéseknek és a legszomorúbb, hogy csak szigorúan diákmunka címszó alatt keresgéltem. Mondhatom szánalmas, hogy emberek abból akarnak megélni, hogy másokat átvágnak vagy meghágnak:) mikor melyiket.
Tényleg tisztelet a kivételenek, ezek a munkák csak a ki...ról szólnak, de hogy ezeket miért engedik egyáltalán megjelenni azon is el kéne gondolkodni.
 

Jah ez majdnem kimaradt, kár lenne érte, még kép is van hozzá :)

Csinos, ápolt, személyi titkárnőt keresek, aki elkísérne üzleti útjaimra        (akár külföldre is), ILLETVE TÖBB IS ELKÉPZELHETŐ LEGYEN VELE EGY FŐNÖK ALKALMAZOTTI KAPCSOLATNÁL. 33 éves, jól szituált,
mások által jóképűnek tartott üzletember vagyok, aki szeretné összekötni a kellemeset a hasznossal. Fényképes bemutatkozó leveleket az alábbi email címre várom:...

Ha netán valakinek, valamelyik munkalehetőség felkeltette az érdeklődését ne fogja vissza magát, privátba megosztom a lelőhelyet :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr191747144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daneg 2010.02.11. 07:59:24

fejlövés!
úgy érzem, ha kicsit nevetni szeretnék előveszek valami szennylapot és kinyitom az álláshirdetéseknél :D
Kis mosolyt csaltál vele arcomra így fél órányi hólapátolás után :)

Üdv: Madve86 (HD)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.11. 12:46:20

Ez jóó, ilyeneket még nem láttam. :)
Az uccsó kiütött :D

xandra · http://lexy.blog.hu 2010.02.11. 15:16:33

@daneg: :) Örülök! Néztem a híreket, képzeld ha Washingtonban kéne a ház elöl a havat ellapátolni...:S még így is fárasztó lehetett, de kitartás, mindjárt itt a tavasz...:)

xandra · http://lexy.blog.hu 2010.02.11. 15:18:04

@F.Lackó: :D Majd még szemezgetek, most úgy is nagyon benne vagyok az álláskeresésben, van itt minden...:)

talonfa 2010.02.11. 16:02:08

Nyelvvizsgázz helyettem!!!
Keresek olyan férfit aki helyettem elmenne nyelvvizsgázni.
Elég lenne egy C-alap angol is. A távolság nem akadály. Hívj (...) vagy írj (...) bátran megbeszéljük.

Ezt mintha olvastam volna valahol:
duborogagazdasagnagyajolet.blog.hu/2010/02/08/title_136988
süti beállítások módosítása