feb
6

Ahogy tegnap írtam, megnéztem az Avatart este az Arénában. Dóri mint egy őrült vezetett a mozi felé, hogy időben odaérjünk (nehogy lekéssük a filmelőzeteseket :D), közben végig azt ecsetelte, hogy milyen jó lesz a film és majd le fog esni az állam. 

Megérkeztünk, és tényleg leesett. Először is: Ez az IMAX terem baromi nagy, és akkor még finoman fogalmaztam. Mint mondtam, még soha nem voltam IMAX moziban de még csak 3D-s filmet sem láttam, így tényleg izgatottan vettem fel a csini kis szemüveget amit a bejáratnál adtak.

Dórihoz már a Toy Story előzetesétől kezdve egy szót sem lehetett szólni, teljesen ráhangolódott az 5. (!!) Avatarjára :). Lassan mindenki beült és elkezdődött…A FILM. Igen, így csupa nagybetűvel. 

Konkrétan tátva maradt a szám, amikor az első képkockákat megláttam. Olvastam korábban, hogy nem jön át annyira a 3D; Jelentem nekem átjött :D. Az elején még furcsa volt a 3D, de néhány perc után teljesen megszoktam, és tényleg úgy éreztem magam, mintha én is ott lennék Pandórán. (néha azért átpillantottam, hogy mi a helyzet Dórival és azt láttam, hogy pl. amikor ”kiszálltunk” a szállító gépből – ugye csak maszkban lehet Pandórán – nagy levegőt vett és a külső jeleneteknél szinte visszafojtotta a lélegzetét…(ez szerintem már beteges :D).

A Navik baromi jól néznek ki!!!  :) Nagyon eltalálták őket, nekem bejönnek. (bár hozzám egy kicsit magasak lennének :D pláne IMAX vásznon) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Észrevétlenül teltek a percek, teljesen magával ragadott Pandora bemutatása, és a Navik élete. Nem vagyok egy nagy fantasy rajongó, de teljesen elvarázsolt, még most is libabőrös leszek, ahogy felidézem azokat a képeket, ahogy Jake, Neytiri –vel fut az erdőben, vagy, ahogy a sárkányokon repülnek …lélegzetelállító. 

Voltak szomorú részek a filmben, de nem akarok poéngyilkos lenni, mindenesetre nem egy vígjáték. Maga a történet, mondhatjuk, hogy nem nagy szám, de én azt hiszem, hogy itt nem ez volt az elsődleges. Meg van benne minden, ami egy amerikai filmből nem hiányozhat, amit sokan szeretnek, és sokan gyűlölnek, de azért azzal szerintem mindenki egyetért, aki látta, hogy fantasztikus élményben volt része. Főleg így IMAX-ben.

 

Észrevétlenül repült el a 3 óra…már mindenki ment ki a teremből, amikor Dóri még a stáblista alatt is szorította a karfát és tátott szájjal nézte az óriási vásznat. J A mozi után még beültünk kajálni, ahol természetesen a fő téma az Avatar volt és a Navik, és megbeszéltük, ha lesz rá lehetőség (és pénzünk :P), akkor feltétlenül befizetünk egy útra Pandórára. (na jó, ha oda nem is, de mondjuk még egy Avatarra :D)

*****

A mai nap takarítással telt, mivel ezen a hétvégén nem mentem haza Győrbe. Volt is mit rendbe szedni...Mára ennyi :) elfáradtam. A holnap programom már meg van: Végigböngészem a neten az álláshirdetéseket, mert muszáj lesz valami munka után néznem! Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr131735284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása