feb
11

Már twitteren is...

Címkék: twitter | Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 11:43 pm

Hát persze, hogy esik...(Győrben) jó is az, csak nem most amikor azt terveztem, hogy hazamegyek. Erőssen gondolkozom rajta, hogy útnak induljak-e holnap. (jó, mondjuk igaz, hogy nincs messze Győr, de nem bízom annyira a MÁV-ban :)) Mindenesetre még meglátom, holnap beszélek anyuékkal, hogy mi a helyzet otthon. 

A Mai nap elég fárasztóra sikerült, de most nem az álláshirdetések miatt, hanem mert már éjnek évadján (ez nálam 8 órát jelent :) úton voltam. Muszáj volt beugrani a főiskolára elintézni a következő szemeszterre a beiratkozási procedúrát, ugyanis nálunk ez nem úgy meg, hogy ETR-en vagy Neptunon, stb. be lehet jelentkezni...ááá menjél be személyesen, mondjuk kibírom nem arról van szó, de azért reggel nem volt melegem...fázós vagyok.

Anettnek sikerült elcsábítania egy gyorséttermi "ebédre". Pedig, nem vagyok egy nagy Meki rajongó, de most kivételesen jólesett. Persze csak miután gondosan áttanulmányoztam tápértékadatokat :) és megnyugodtam, hogy ezt az esti aerobicon simán leadom :D (remélem, Tamara nem olvasod a blogot :) mert akkor a következő órán nekem végem)

Jut eszemebe...már van Twitterem :), meg is kértem Anettet, hogy tegyen be egy twitter ikont a blogomra (mint mondottam nem vagyok egy számtech mágus)...közbe persze megjegyezte, hogy egy kicsit vérszegény a kinézete, úgyhogy majd feldobja egy kicsit, hogy "Lexysebb" legyen :D (de ez nem holnap lesz ahogy én ismerem :P)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr151750965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.02.12. 19:02:19

Azon gondolkozom, hogy mi ismerhetjük egymást... Én is Győrbe jártam suliba, legalábbis úgy indult. :D SZIE ugye, műszaki menedzser szak, de valahogy nem tetszett a matek-fizika, meg alapból az egész rendszer. :)

xandra · http://lexy.blog.hu 2010.02.13. 20:57:47

@F.Lackó: :) Nem hiszem Lackó, persze semmi sem kizárt. :) Egyébként én sem vagyok egy nagy reálos.
süti beállítások módosítása