feb
13

Hazai (v)ízeken

| Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 6:01 pm

 

Tegnap este sikeresen hazaérkeztem, nem ütközött a MÁV különösebben nagy hóakadályba, ám a kertkaputól a házig nehezebb volt eljutnom, mint Budapesttől Győrig, ugyanis a fiúk (apu és Levi a bátyám) szigorúan csak a garázsbeálló elől lapátolták el a havat, mert ugye az a fontos, hogy az autóval ki tudjanak állni (A nagy zöldek :D), az ember meg úgyis csak beteszi a kis hátsóját. Nah persze ők erre csak azt mondják, nem volt idejük havat lapátolni...nem baj mára beterveztem egy hatalmas hógolyócsatát (ami végül holnapra tolódott :)) mert ebéd után bepilledtünk egy kicsit (Isteni pörköltet ettünk...hmm a haza ízek :) a Főzelékfaló és a Meki után igazi felüdülés.

 

Drága "szingli" barátnőim (a szó nem pejoratív értelmében) előálltak az ötlettel, hogy elmehetnénk vasárnap egy mozival (Valentin nap) és egy kis koktélozással egybekötött csajos estre, amire természetesen rábólintottam, így csak hétfő délelőtt megyek vissza Pestre.

 

Nem is meséltem, hogy mikor Anett berakta a Twitter-m megmutatott néhány apró dolgot, hogy meg tudom nézni hányan nézi, amiket én itt összehordok, meg még 1-2kulisszatitkot, úgyhogy okosítom magam, hogy ne csak szép legyek :), de arra még nem jöttem rá, hogy a statisztikánál a Feed oszlop az mit is takar pontosan, annyit tudok, hogy ugye lehet RSS-t kérni és akinek az be van kapcsolva az megkapja az aznapi írományomat, de tulajdonképpen  a feed oszlopban mit is számolunk? Aznap hányan iratkoztak fel? vagy hogy van ez? Örülnék ha valaki felhomályosítana ezügyben. :) Anettet, "kockafejű"(értsd: info szakos) - a szó legpozitívabb értelmében - barátnőmet nem zaklatnám ilyen hülyeséggel most a hétvégén,mert akkor aztán végkép nem csinál nekem szép kis blog oldalt, pedig már el is terveztem, hogy milyen legyen.

 

...A legfontosabb dolgot hagytam a végére. :) Úgy néz ki találtam egy jó munkalehetőséget, de nem akarom elkiabálni, még utánanézek, informálódok egy kicsit, és ha belevágok :) tudni fogtok róla! 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr651755297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása