feb
7

 :) Jelentem kialudtam magam. Inkább nem mondom el, hogy mikor sikerült magamhoz térni, mert megköveztek. Legyen elég annyi, hogy sokáig...:P

Mivel Anett a hétvégére hazautazott (még nem említettem, de Anett az én drága kedves barátnőm, akivel együtt lakjuk ezt a kis albérletet) Győrbe a szüleihez, 
a mai napot is egyedül töltöttem itthon a laptopom társaságában és körbe néztem az álláshirdetések között. Elsősorban a diákmunkákat vettem szemügyre, gondoltam, 
ott talán nagyobb az esélyem, hogy találjak is valamit. 
 
Mióta Pesten lakom, már voltam néhány rendezvényen, mint hostess...ezek a hostess munkák elég jók szoktak lenni, van hogy parfümöt, 
sminktermékekt kell promotálni vagy újságok által szervezett premier előtti vetítéseken, de voltam már konferencián is, ahol a "nagykutyákat" kellett elgazítani, 
mi hol, merre...ahhoz képest, hogy a munkába nem szakadok bele, még fizetnek is érte, csak nem nevezhető rendszeres jövedelemforrásnak. :S
 
Így estére egy kicsit megfájdult a fejem a sok hirdetéstől :). Sajnos kevés a részmunkaidős munka...pedig nekem arra lenne szükségem, hogy a suli mellett is
tudjam csinálni, nem is értem ezt a rengeteg diákmunkát amit úgy hirdetnek, hogy heti minimum 40 óra H-P 8-16 óráig. Mondom köszi, és ebben mi a diákmunka? Jah, hogy
én ezt bruttó 440 forintért csinálhatom :)...már értem :D
Néztem Call centeres munkákat, bár több évfolyamtársam is volt már, és mondták, hogy nagy ívben kerüljem el őket.
 
Jah, a másik kedvencem: A riport másolás :D...Meg indulócsomag 600 Ft erre és erre a bankszámlára...Pfff nem is értem, hogy ezeket miért engedik? De most komolyan...
Szánalmas. Ezek nem álláshirdetések...szimpla átverések. Erről majd talán egy későbbi posztban leírom a véleményemet részletesen.
 
Summa summarum...Még nem találtam nekem tetsző munkát de nem adom fel, jövőhéten tovább nézegetem és szólok, ha lesz valami. Természetesen ha valaki tud valami
jó lehetőséget, az ne tartsa magában, és írja meg nekem :)
 
Most viszont, megyek mert kezdődik a Gordon Ramsay: a Pokol konyhája a Viasaton. :( ez lesz az utolsó évad utolsó része. Vége lesz a kedvenc sorozatomnak.
Pedig teljesen függővé tett. Baromi jó fej a pasi...:) jó, nem azért mert állandóan káromkodik! 
Az egész jól van megcsinálva, tetszenek a szereplők, és végre egy olyan reality műsor ahol tényleg az nyer aki megérdemli. Legalábbis ez így volt az előző 
5 évadnál. :) reméljük Gordon most is jól fog dönteni...és Dave lesz a befutó. ( a félkarú rabló :D)
 
Szép estét!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr711737423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milakfeco 2010.02.07. 22:30:57

Szia!
Nemrég lettem kész egy álláskereső közösségi weboldallal, nézd meg hátha ott több sikerrel jársz!
www.allas-job.ning.com

Üdv:
Feco

xandra · http://lexy.blog.hu 2010.02.08. 23:33:24

@milakfeco: Szia Feco! Köszönöm, megnézem ;)

Hua 2010.02.18. 10:59:08

Szia Xandra! Én hostesskedésről vezetek itt blogot, így akadtam rá a te bejegyzésedre is. Ha gondolod nézd meg az oldalam (Egy hostess feljegyzései címen), egyébként meg amíg nem találsz fix munkát én továbbra is tudom neked javasolni a hostesskedést: szerintem igen is jelenthet állandó jövedelemforrást, legalábbis ez a tapasztalatom az elmúlt 8 évből! :) Most Playboy Energy Drinknél vagyok, ezt tudom neked javasolni: www.playboyenergy.hu vagy jelentkezz a hostess@playboyenergy.hu címen! Hajrá szorgos hangya! :)
süti beállítások módosítása