feb
4

Első posztom

| Szerző: xandra Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd az RSS olvasódhoz | 6:24 pm

 

Eljött a nagy pillanat ... íme az első blogbejegyzésem. Már tervezem egy ideje, hogy blogolni fogok, de most meg is valósult, persze mondanom se kell, hogy nem vagyok egy nagy technikai himalája (Fábry után szabadon :D) de, azért ez még nekem is ment. 

Magamról csak annyit, hogy Alexa vagyok (a barátaimnak csak Lexy :) ), 19 éves és a főiskolások hétköznapjait élem.

Miután múlt héten sikeresen túljutottam az első vizsgaidőszakomon!Hurrá! Így ezt a hetet a pihenés jegyében töltöm, de ne gondoljátok, hogy csak tétlenül ülök:)

Nah de ,ahogy mondják - "Ember tervez Isten végez"- én is így jártam mikor megnéztem az órarendemet. Hihetetlen... össze-vissza lesznek az óráim... Mondjuk most, hogy nincs munkám, rendben van, de azért az albérletet is ki kell valamiből fizetni, és enni is szoktam :P (bár volt újévi fogadalom, hogy idén leadok 4 kilót...na de akkor is) 

Lassan elő kellene bányásznom az aerobic cuccom, mert egyik bartánőm itt tart órát egy közeli fittness teremben és rámparancsolt, hogy mindenképp menjek le és izzadjam végig vele az első igazi pénzért tartott óráját. Na meg persze ő is tud a fogadalmamról...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lexy.blog.hu/api/trackback/id/tr661729895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása